2 355 zł
/za wszystkich
Diva SPA
4.6
32 opinie





4.6
32 opinie
Opis oferty
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA! Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.
Położenie - diva spa kołobrzeg:
Hotel Diva Spa położony jest w zacisznym parku nad morzem w Kołobrzegu, niedaleko nadmorskiej promenady. Hotel znajduje się 3 minuty spacerem (200 metrów) od plaży i 1 km od dworca kolejowego w Kołobrzegu. Latarnia morska w Kołobrzegu oddalona jest od hotelu o 2 km.
Wyposażenie:
Goście mogą rozgościć się w jednym ze 130 przytulnych pokoi. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu i bankomatu. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Kompleks dysponuje wyposażeniem przystosowanym do gości niepełnosprawnch. Na terenie kompleksu znajduje się restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie obiektu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla podróżnych doskonałą okazję do relaksu. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko typu queen size bądź sofę. Ponadto skorzystać można z sejfu i biurka. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka, kuchenka mikrofalowa i ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W łazience znajduje się prysznic. W łazience znajduje się suszarka do włosów i szlafroki. Ekskluzywnie dla naszych gości przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne i komplet ręczników. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Kompleks oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Kompleks posiada ponadto różnorodne możliwości ochłody w upalne dni, w tym basen, brodzik dla dzieci i basen kryty. Leżaki na tarasie do opalania zachęcają do chwili odpoczynku. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy rower / rower górski, tenisa ziemnego i wędkowanie. Na atrakcyjną ofertę sportów wodnych składają się kanadyjki, aerobik wodny i aqua fitness. Dla osób preferujących aktywny wypoczynek przygotowaliśmy bogaty program zajęć również wewnątrz obiektu. Dostępne są studio fitness, tenis stołowy, bilard, squash, joga i zajęcia gimnastyczne. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, salon piękności, zabiegi masażu i solarium. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, muzyka na żywo, dyskoteka, miniklub i night-club.
Wyżywienie:
Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie i obiad. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe.
Opłata klimatyczna - trójmiasto:
Klienci zobowiązani są do opłaty klimatycznej w wysokości 2 - 5 PLN/osobę/dobę, w zależności od regionu.
• Gdańsk: Opłata miejscowa pobierana jest od osób fizycznych przebywających dłużej niż dobę w celach turystycznych, wypoczynkowych lub szkoleniowych w Gdańsku w wysokości 2,31 zł dziennie.
• Sopot, gmina Miasto Sopot. Pobierana jest opłata uzdrowiskowa. Obowiązujące stawki to: (4,65 zł/dzień):
• Gdynia: Z dniem 01.01.2020r. opłata miejscowa pobierana jest od osób fizycznych przebywających dłużej niż dobę w celach turystycznych, wypoczynkowych lub szkoleniowych w Mieście Gdynia w wysokości 2,31 zł za każdą rozpoczętą dobę pobytu. Opłaty mogą ulec zmianie, nie ponosimy odpowiedzialności.
Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii. Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju. Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju. Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu
• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...
Czytaj więcej
Wybierz pokój i datę zakwaterowania
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami
2 dorosłych
Dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami
2 dorosłych
Dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami
2 dorosłych
Warto dokupić
Promesa Pewne Wakacje
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 0zł
Najniższa cena
z ostatnich 30 dni
przed obniżką: 0zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 0zł
Najniższa cena
z ostatnich 30 dni
przed obniżką: 0zł
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Ochrona Twoich wakacji
Specjalna usługa na wypadek upadłości organizatora
Gwarancja wyjazdu
Jeśli Twój wyjazd zostanie odwołany, pomożemy Ci znaleźć nowy
Ponad 10 000 alternatywnych ofert
Ty wybierasz, a my zajmujemy się wszystkimi formalnościami
Cena całkowita
2 355 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 32
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Październik 2023
Grupa znajomych
1.6



Hotel powinien zastać jak najszybciej zamknięty!!!!
W pokoju śmierdzi środkiem grzybobójczym. Po chwili - duszący kaszel. Na ścianach przy listwach grzyb!!! Stara tapeta uzupełniana byle jak naklejonym latami. Nie można niczego wyegzekwować. Skutek odniosła jedynie groźba wyjazdu i żądanie zwrotu kosztów. W pokojach i na korytarzach brudna wykładzina, fotele i krzesła. W restauracji Bella Donna wyszczerbione talerze. Brak podstawek pod filiżanki. Jedzenie tragiczne - te same, kilka razy odgrzewane dania. Zupa w bulionówce podana bez talerzyka pod naczyniem. Po zaparzaniu herbaty nie ma gdzie odłożyć torebki, Obsluga niczym się nie przejmuje, nie można doprosić się kontaktu z właścicielem. Kelnerki trzepią rozpuszczonymi włosami. Pod koniec obiadokolacji dwoje kelnerów bez zażenowania obecnością gości myje podłogę, mocząc mopa w wiadrze wody i bez jej odsączenia chlapie nią na wszystkie strony. Po jej rozmazaniu - spaceruje po mokrej powierzchni. Sok jabłkowy rozwodniony. Spagetti to makaron bez jakiegokolwiek sosu. Krokiety śmierdzą starym tłuszczem a jabłecznik to tragiczny kwach. Wszędzie brud. Kelner bez skrępowania nagrywa tańczących gości. Szlafrok dostępny jedynie za dodatkową opłatą. Z pokoju ukradziono schowane w walizce pieniądze, których nie można było umieścić w sejfie, bo był zepsuty. Zdjęcia pokojów na stronie to jedna wielka ściema. Cztery gwiazdki to skandal !!! A cena? Kompletny dramat. Za to w wielu miejscach wiszą informacje o kowidzie.
Zalety
• Chyba jedynie- grzyb.
Wady
• Cały wachlarz oferowanych usług.